lördag 24 december 2011

Julafton

Nu är det äntligen julafton..
Eller okej, inte exakt.. Klockan är ju
bara 01:27 nu när jag håller på att skriva.
Så riktigt än är de ju inte..

Är i stugan och alla har somnat.
Jag är inte trött än, för normalt, eller bara i veckan har jag ju gått och lagt mig 3.
Men ska försöka somna efter jag har bloggat.

Julafton för mig blir så att;
På julaftonsmorgon (alltså om några timmar), så
ska jag, Gabriella, pappa, Markus & Edvin ha en liten julklappsutdelning.
Sen ska vi bege oss till Arvidsjaur.
Sen ska vi till farmor å ha en minijul :)
Sen så ska jag hem och byta om och sen fara till mamma och fira kvällen där :)
Tycker de var enklast att fira såhär.
För då får man träffa (nästan) hela släkten.

Och bara så ni vet, så har jag världens bästa familj och släkt.<3

Jajamen, men ska väl försöka sova strax så man orkar sig upp på morgon!:)

Ha nu en superbra julafton!
Och försök att ta det lugnt med drickandet på juldagen ;)

Ja men godnatt kära vänner!
ILOVEU<33

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

lämna gärna en liten kommentar här! :)
det gör mig väldigt glad!

reklam