onsdag 28 december 2011

liiiiiiiiiSta

Skulle du ha sex med den personen du senast fick sms av? Nej
Har någon gjort dig besviken de senaste tre dagarna? Ja.
Har någon sett dig i underkläder de senaste tre dagarna? Ja
Om du var så full att du inte kunde gå, skulle den person du senast pussade ta hand om dig? Jag är inte helt säker på den punkten. Men jag vet att min bästa vän skulle det iallafall.. 
Har du någonsin pussat någon som varit hög? Nej. Inte vad jag vet ;) 
Vem är den största idioten du känner? Nämner inga namn
Vad skulle du säga om personen du har känslor för skulle plinga på din dörr? Hi babe, welcome home! 
Hatar du någon just nu? Nej
Vem tog senast på din rumpa? Oskar
Har du syskon som är äldre än 21? Nej
Hur fick du ditt senaste blåmärke? Slog i någerst
Saknar du någon just nu? Ja! I always do
Är du längre än de flesta i din ålder? Nej..
Kommer du ihåg exakt de orden du använde för att avsluta ditt senaste förhållande? Minns inte exakt, men var väl något i stil med; det är slut, det är över, ha ett bra liv, hejdå. typ
Vad skulle du göra om någon av dina vänner höll på med den du senast pussade? Likeeee... Kill her! 
Har du någonsin fundera på att pierca din tunga? Ja, å de ska jag göra också! 
Känner du någon som är oskuld? Ja
När gapskrattade du senast? I söndags! ;D hahaha
Brukar du tänka innan du talar? Nja, inte alltid
Skulle du någonsin kunna tatuera dig? Ja, när jag har råd
Håller du kvar vid någonting du borde släppa taget om? Ja, det kan väl hända
Har du någon av motsatt kön du kan berätta allt för? Ja, iallafall nästan allt
Skulle dina föräldrar bry sig om du kom hem efter fyra på morgonen? Ja, om dom inte visste vars jag hade varit
Om dina föräldrar inte skulle gilla den personen du träffar, skulle du sluta träffa den då? Nej aldrig
Man vet aldrig vad man har innan man förlorat det. Sant eller falskt? Sant
Har du någonsin kysst ett ex efter att ni gjort slut? Nej. 
Om du kunde välja att någon skulle "försvinna", skulle du? Ja
Pratar du ofta? Typ
Vilka ställen har du varit på under de senaste tre timmarna? Hemma i soffan
Vad är det bästa som hände dig idag? Ben & Jerrys
Vem har du umgåtts med idag? Marlene, Gabriella, Farmor och Oskar
Är du en elak person? Jag kan vara riktigt elak. Men oftast är det inte med avsikt
Om du hade en miljon, säg en sak du skulle köpa? En svensk vit älghund. Sen en Frieser! 
Vad lyssnar du på just nu? The OC
Tror du att andra människor tycker illa om dig? Ja, det finns nog ett antal. Men jag förlorar inget på det. So I couldn't care less.
Om du var jagad av en alligator, vad skulle du göra? Skrika, och springa
Är du lycklig? Ja, mestadels.
Vem skrek du senast på och varför? Kanske i söndags, men minns typ inget.. såå... haha
När grät du senast? Nyss. 
Vem kramade du senast? Oskar
Är du rädd för mörker? Det beror på vilket slags mörker de är. 
Vad drack du senast? Cola
Tror du att två ex kan vara vänner? Ja, det tror jag. 
Vill du ha tillbaka någon i ditt liv? Ja
Sover du med dörren öppen eller stängd? Stängd
Skulle du vilja vara berömd? Bara för att få pengar
Nämn någonting du verkligen vill ha just nu? Häst å hund
Finns det någon person som du aldrig vill förlora? Ja
Hur många gånger finns a med i hela ditt namn? 2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

lämna gärna en liten kommentar här! :)
det gör mig väldigt glad!

reklam