onsdag 16 juni 2010

jobbjobbjobb..

.. och taggad som aldrig förr!
idag har jag hjälpt gabriella att förbereda inför rean! :) och det gick faktiskt bra!
kände mig ganska duktig ^^
och imorgon blir de mer jobb! TAGGA!

occcch, förresten! på A-smällen i arvids den 2 juli, så ska jag gå modevisning! kom å kolla?! :D
faktiskt sjukt kul..
den första gången ja gick en modevisning så gick jag på capsicum, och SHIT så nervös jag var.
men när det väl drog igång så var de så JÄVLA kul! :D ursäkta språket!
åså sen så gick jag ju en modevisning förra året på medan.
här är en bild från då!















visst har jag snygg frissa? :p
hehe, men iallafall :)
nu ska jag kolla en film, "flickvänner från förr" tror att den kan vara bra!
så vi hörs mer imorgon efter min jobbdag!
ha de bäst! ;*


JAG ÄLSKAR DIG OSKAR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

lämna gärna en liten kommentar här! :)
det gör mig väldigt glad!

reklam