tisdag 15 juni 2010

du är mitt hjärtegull!

har passat edvin hela dan idag.. jag lovar att jag är helt slut i skallen och kroppen :b stackars ni som tar hand om han 24/7 ;) haha. men han är söt, de är inte de.. men när han är sjuk så är de inge som duger, så då är han tjuuurig!
men söt!

hehe, så från 10.00 till 18.00 passade jag lillebror.. min skalle är mer överkokad än vanligt..
det har typ sprängt i hela skallen preeecis hela dan.. ;s inte ens lite okej.

sen så typ 18.30 for jag å myste med oskar några timmar! det behövdes verkligen! han behövs i mitt liv!!

sen när jag kom hem så käkade jag jordgubbar, glass och hemmagjord chokladsås med gabriella :) sen satt vi å pratade ett tag! och nu har jag iallafall fixat boende till pdol!
och nu tänker ni, men hallå, du har ju lägenhet i öje.. men då säger ja, hallå, öjebyn suger! inte tänker jag vara där på sommarlovet.. inte alls mer än nödvändigt! ;)

så jag och oskar kommer sova i pappa och gabriellas husvagn/förtält på havsbadet :) myyys!
men däremot kommer vi inte hänga där, utan det blir hos hans kompisar som ska på havsbadet dom också! it ruuules! :D haha

jajaa, imorgon ska jag stiga upp 6.45, för att göra mig klar och sen fara med gabriella till affärn och hjälpa henne ställa iordning för rean som dom kommer ha imorgon! :)
kul att göra nåt.
ja mena, idag har ja inte varit ut nå förrän halv 7 då jag gick till oskar..
jag behöver mer luft än så :b kanske delvis därför jag har haft sån enooorm skallebank!?

hm, ja, kan vara det..
men nu ska jag bädda ner mig under täcket med mitzi vid mina fötter, och sen ska jag väl typ kolla nån film eller spela sims :)
får se vad de blir!
men ni får ha det så bra..
GODNATT!


och du oskar, jag älskar dig!

2 kommentarer:

  1. Hjärtat, du måste kolla synen nu.... Vad bra att du ordnat boende och att du får jobba lite:).

    SvaraRadera
  2. jo :) och imorgon ska jag jobba på riktigt :b

    SvaraRadera

lämna gärna en liten kommentar här! :)
det gör mig väldigt glad!

reklam