torsdag 17 juni 2010

hello huvudväärk, please leave my head..

jag har så ont i skallen, hela tin.
men jag börjar nästan vänja mig nu..

idag har ja jobbat lite, sen så har jag varit ute å cyklat en timme med mitzi och efter de bara varit hemma. å tagit de lugnt..
sen så for jag och oskar på dollar, och sen på frasses å handla mat! :)
då var ja där en stund och sen skulle han å nåra andra fara å vägstäda, så då for jag hem..
och nu sitter jag här och smsar med oskar samtidigt som jag bloggar :b

imorgon ska jag cykla till stallet, och ta med vovve, sen ska jag klippa henne när både jag och hon har duschat :b alltså bara hennes ben som inte är klara :b hon har vantar.. och jag måste erkänna att de inte är så snyggt som de låter ;)

men nu ska jag snart he igång mitt spel :) the sims 2 studentliv :)

så vi hörs imorgon! :)

PUSS PÅ OSKAR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

lämna gärna en liten kommentar här! :)
det gör mig väldigt glad!

reklam