måndag 14 juni 2010

i was born to love you

idag har jag varit hos kjell och lena å kollat på lillkusinen - elsa :)
sen for jag ut å cyklade med mitzi å hamnade på stallet där jag var en liten stund för att träffa alla söta människor, och för att mitzi skulle få träffa hästar för första gången och jag kan lova att hon tyckte att de var kul ;) haha

nu faktiskt så har min telefon dött. it sucks!
men gabriellas pappa var så snäll så han gav mig en telefon faktiskt :) å de var ju inte dåligt :b
och en som han aldrig använt :b inte den bästa grejen precis, men den funkar ju.. det är ju en fördel.

det kommer kännas konstigt att smsa för jag är så van med touch. men gud vad jag har saknat knappar när jag har kämpat med min jobbiga samsung. :b den var så trög :b jaja, hoppas den går igång nångång iallafall så jag kan spara alla grejer jag har på den :)
den får bara vänta typ en natt så brukar den ju gå till sig :)
men nu har jag ju en reservtelefon som jag inte haft tidigare så det känns bra de iallafall :b haha..

nu ska jag bara vänta på att oskar hör av sig så ska jag fara dit en stund innan han ska sova (:

stackarn som har fått stiga upp 04.43 imorse för att fara å planta.. sååå hemskt! har tänkt på älsklingen hela dagen.

jaja, nu ska jag kolla vidare på internet och alla roliga bloggar + att försöka få nå kläm på hur en nokia 1650 funkar ;) nån som vet?

hejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

lämna gärna en liten kommentar här! :)
det gör mig väldigt glad!

reklam