söndag 13 juni 2010

oron sprider sig i kroppen när inte allt är som det ska

lilla kära lillebror..
har blivit inlagd på sjukan..

han har fått hög feber åså kan han typ inte andas.. och klart man blir orolig..
han skulle tydligen få komma hem imorgon, och då skulle man få med sig nå medicin som han kunde ta hemma..
nu är han den enda man tänker på.. usch..
fick ett samtal av gabriella för en stund sen när jag var hos oskar... blev som helt förändrad i humöret, och jag tror att oskar direkt såg att något var fel..
uschuschusch!!!!!! :(

får bara hoppas på det bästa och sen sköter naturen resten..
















lillebror, jag tänker på dig


____


men nog om det. får inte bli för depp...


hann inte blogga igår då vi kom hem från grannäs..
men mitzi fick leka med katten speciellt, hon var intresserad av hera, men hera tyckte hon var extremt jobbig..
sen kom valpen hem och då tyckte mitzi att hon var jobbig :b haha
lite kul att se..
tog några bilder, men hittar inte sladden nu så dom lägger jag ut senare...


idag har jag (läs: gabriella) klippt oskar. och han blev grymt snygg! min älskling!



















vad tycks?

2 kommentarer:

  1. Det går säkert bra med lillebror, men man blir orolig...:(.
    Oskar blev fin:).
    Kram

    SvaraRadera
  2. jo, det blir man.. och nog går det bra till slut (:

    javisst blev han? :) kram

    SvaraRadera

lämna gärna en liten kommentar här! :)
det gör mig väldigt glad!

reklam