söndag 30 maj 2010

you light up my day

idag (igår, lördag) var vi på ikea, jag och mamma och hennes jobbarvänner :b
det jag köpte var två hundmatskålar, en såndär svans som man sätter på väggen så ska man hänga koppel på.. åså en mjuk fotboll till edvin som slänger sönder allt med alla hårda grejer, ett lakan till oskar som han hade önskat.. och sist men inte minst så köpte jag........... SKOR!

däremot så är dom mycke snyggare i verkligheten! + att dom var riktigt sköna att gå i..
och priset var 249:- , så man kan ju inte säga att de var dyrt ;)

ikväll, så har jag varit med oskar på fest, och hans vänner :) och sen skulle han å två till på pubkväll på ishallen, och jag som är liten fick inte följa med :( så jag for hem till pappa och hämtade datorn.. hade tänkt köra moppe, men såklart.. när man behöver den som mest så vill den inte starta! :o de suger!
så jag gick istället.. orkade inte cykla.. för då måste ja cykla hem igen imorgon (A) och då går jag hellre med älsklingsoskar!

nu sitter jag bara å väntar på att han ska höra av sig så ska han komma hit och sova hos mig :)
vi skulle egentligen ha sovit hos pappa eftersom att jag är där i helgen.. men där har jag så sjukt liten säng, så de kändes bara trångt, besvärligt, varmt, obehagligt osvosv.. så då sover jag hellre i sängen hos mamma som är 160 bred! :D

hehe, menmen nu ska jag fortsätta kolla internet, för jag har slut på ord här :b
justja! grattis mamma på morsdag! :D

 hejdååååååååå!

2 kommentarer:

  1. Tack hjärtat<3.
    Kuuuul att ha dig med idag!!!

    SvaraRadera
  2. det var roligt att följa med och ha en bara du-och-jag-dag! :)<3

    SvaraRadera

lämna gärna en liten kommentar här! :)
det gör mig väldigt glad!

reklam