fredag 28 maj 2010

never say never

nu är jag hemma hos pappa :) komme hem idag, för pappa komme å hämta mig i öjebyn :) så snäll som han är! de var faktiskt inte illa..
nu ligger mitzi helt utslagen i sin säng, jag har skallebank och har tråkigt..
men jag kan inte lägga mig ännu för jag gav min svältande hund mat nu :b haha, så hon måste ju snart ut.. :p men ja får skylla mig själv. pappa sa att jag inte skulle ge hon mat, men när hon äter bröd utan smör på så är de illa ;)
så jag var ju såklart tvungen att göda upp henne lite :)

imorgon blir de iallafall att fara ut i skogen med mitzi.. då hoppas jag att det går bra å att vi gör framsteg... ja tvekar.. men ja måste försöka ändå.
ska ta en cykeltur med henne... måste försöka hitta hennes sele också. men den är väl så gott som borta :/ de suger... de är inte så bra att ha henne springandes breve cykeln med vanligt halsband.. då är de mycke bättre med sele :)

ska iallafall leta den imorgon :)

åså imorgonkväll så ska jag sova över hos älsklingsoskar! :) sen på lördagmorgon, tidigt, så ska jag följa med mamma å hennes jobbarkompisar i buss till haparanda! :)
det enda jag ska ha på ikea är ett lakan till oskar :)
annars så ska jag gå på skopunkten och djurmagazinet + candyworld är ju liksom ett måste! :) och om ja inte hittar skor i haparanda så ska jag gå över till finland.. tydligen är de så nära :)

menmen :) jag bloggar mer imorgon efter att jag varit ute med mitzi :)
då får ni veta hur de gick!

puss på oskar!

2 kommentarer:

lämna gärna en liten kommentar här! :)
det gör mig väldigt glad!

reklam