söndag 30 maj 2010

i wanna write your name in the sky

Senaste:
1. Meningen du sa?: det gör vi!
2. Personen du pratade med?: alex
3. Du fick sms av?: nina
4. Du kramade?: pappa

Idag:
5. Kläder?: leggings, linne, tröja & assnygga skor!
6. Bättre än igår?: vadå? :b 

Imorgon:
7. Är det: skola..
8. Planer: skola och städning + att prata med älsklingen som ja saknar

Favorit:
10. Nummer?: 2, 17, 6
11. Färg?: svart och röd
12. Årstid?: sommar och vinter

Frågor och svar:
13. Saknar du någon?: ja, oskar!
14. Humör för tillfället?: lite trött i skallen och har dessutom varit ganska mycket ledsen tidigare ikväll
15. Det första du gjorde i morse?: kramade oskar
16. Vad åt du sist?: en macka
17. Vad irriterar du dig på?: folk som tror sig veta mer än vad dom egentligen gör
19. Vem tänker du på just nu?: oskar
20. Tror du att personen tänker på dig med?: ja, om han nu inte sover som jag tror att han gör :)
21. Vart reste du sist?: med buss till äckelöjebyn :b
22. Vad gjorde du igår kväll?: myste på med älsklingen på fest osv
23. Liknar du din mamma eller pappa?: vet inte.. alla säger att ja liknar farmor :b
24. Ler du ofta?: så ofta jag kan och känner för det
25. Välj en (kärlek, skönhet, kreativitet): kärlek! alla gånger
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna?: har aldrig sett en
27. I vems säng sov du i natt?: min, med oskar
28. Vilken färg har din tröja?: grå

Sorg:
29. Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut?: ja, idag..
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns?: ja det har ja
31. Gråter du när du skadar dig?: ibland, om jag är ensam ;b

Lycka:
32. Är du en glad person?: oftast.
33. Vad gör dig glad?: oskar, och alla mysiga dagar med han
34. Önskar du att du var lyckligare?: kan inte vara lyckligare än såhär
36. Kan musik göra dig glad?: jo, om de är glad musik, och om det är oskars musik :b

Kärlek:
37. Har någon annan än din familj sagt "jag älskar dig"?: ja! oskar!
38. Har du någonsin sagt "jag älskar dig" och menat det?: självklart! varje dag
39. Har du en flick/pojkvän?: ja
40. Är du nöjd med det?: ja verkligen! han betyder allt för mig
41. Är du kär?: somfan!! :D

Hat:
41. Vem hatar du verkligen?: ingen
42. Har du någonsin gjort en hat-lista?: när ja var ung och dum
43. Är du en mobbare?: nej
44. Har du varit så arg på någon/något så du börjat gråta?: ja.
45. Har du blivit sviken någon gång?: det har jag

Skolan:
46. Gillar du skolan?: inte justnu
48. Värsta ämne?: matte
49. Har du spytt i skolan nån gång?: påväg till skolan :b
50. Är skolmaten god?: ja!

http://cabaoo.com/listboxen/index.php?p=2&id=129

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

lämna gärna en liten kommentar här! :)
det gör mig väldigt glad!

reklam