söndag 30 maj 2010

jag älskar dig så mycket så det finns inga ord att beskriva

det finns ju ingen annan som är som du.
tillsammans är vi oslagbara..
jag älskar dig så mycket.
vet inte hur många gånger jag sagt det, eller skrivit det..
det är iallafall många gånger, och jag menar det med hela mitt hjärta varje gång..

oskar, tack för att du finns.


du är min pojkvän, min bästa vän och mitt allt! 
du är älskad på alla sätt som finns.
du får mig att le i mina värsta stunder.
kan få mig att skratta när som helst på dygnet. 
tack för att du finns när jag är ledsen, det är bara du som förstår i dom situationerna. 
tack för att du alltid förstår. 

jag älskar dig nu och föralltid. 
inget kan skilja oss åt nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

lämna gärna en liten kommentar här! :)
det gör mig väldigt glad!

reklam