måndag 24 maj 2010

dagens!


DAGENS!
 dagens låt: your guardian angel - the red jumpsuit apparatus
dagens frisyr: utsläppt, plattat
dagens smink: mascara, concealer, ögonskugga, puder
dagens klädsel: före lunch hade jag korta jeans, linne och tröja & efter lunch (för att vi skulle ut i skogen), gråa mjukisbyxor, röd tshirt, esprit-tröja, skinnjacka
dagens planer: tv och dat0r + ut med mitzi
dagens vill ha: pengar
dagens saknad: världens bästa pojkvän, oskar! <3
dagens drog: vindruvor, musik och internet
dagens tråkigaste: att de var så sjukt kallt + att spårningen gick obra..
dagens finaste: oskar sandman
dagens kram: ingen :(
dagens humör: bra, men trött å förkyld
dagens mående :
förkyld

dagens borde: fortsätta på etologifrågorna
dagens parfym: kate moss som vanligt
dagens bästa:  oskars sms imorse <3
dagens sämsta: vädret.. och värmen i min lägenhet ;/
dagens sysselsättning: dator, skola, tv, hund
dagens materiella vill ha: pengar och skor
dagens längtan: fredag och sommarlov
dagens fundering: vad jag ska ge mamma i morsdagspresent?!
dagens middag: pyttipanna
dagens mat: jamen mat
dagens kärlek: oskar!
dagens skratt:
typ inget
dagens tanke: att jag saknar oskar<3
dagens irritationsobjekt: jamen nå jobbiga tjejer
dagens smycke: inge
dagens just nu: blogg, facebook å spotify
dagens önskan: vet inte just nu


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

lämna gärna en liten kommentar här! :)
det gör mig väldigt glad!

reklam