måndag 24 maj 2010

mitt 200:e inlägg!

hihi, och jag som sög på att blogga för ett tag sen, men nu är jag duktig som bloggar nästan varje dag! en av mina rutiner :p

jaja, idag har vi med klassen varit å spårat.. och bra kan jag ju inte säga att de gick..
men får träna mer hemma så blir de lättare sen när jag är på skolan.
men shit så kallt det var.,
jag tänkte ju inte på vilket väder de var när jag vaknade å klädde mig i morse. så jag tog korta jeans, ett linne och bara en tröja över.. så jag fick fara hem å byta om på lunchen!
sen for jag å nina direkt hemifrån till skogen där vi skulle vara.
de var långt å gå och vi gick nästan vilse ;b haha.
men de gick bra. guiden var bara ett telefonsamtal bort :p haha

jaja, nu ska jag fortsätta kolla tv.. ser en dokumentär som heter: "candrah och döden" usch så hemskt..

vi hörs senare.. imorgon..
puss, jag saknar dig oskar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

lämna gärna en liten kommentar här! :)
det gör mig väldigt glad!

reklam