måndag 24 maj 2010

en lista

hur svarar du i telefonen hemma: matilda?
hur svarar du i mobilen? hallå? heluu, tja, hej
ringer det mycket till dig? ibland
ringer du mycket till andra? ibland
dagens låt: förlåt - magnus weideskog
dagens artist/grupp: silverstein bl a
hur mycket pengar har du? haha, för lite, men snart börjar jag ju jobba så då får jag moneymoneymoney
senast kramat och när? pappa å gabriella innan bussen
antal timmar sömn inatt? typ, 9 :b
vad ser du fram emot? fredag & spårningen imorgon
vad vill du ha just nu? oskar!
sista ordet: vadå sista ordet?

VEM
längtar du mest efter?
oskar!
vill du helst slippa? skolan..
stör du dig på? kaxiga småungar + folk som tror sig veta mer än vad dom egentligen gör
vem är snyggast? oskar!!


VILKEN
buss åker du oftast?
arvidsjaur -> öjebyn & öjebyn -> arvidsjaur
fråga ställer du oftast? vad gör du
årstid är det nu? sommar! :D
vilken film såg du senast? win a date with tad hamilton

har du varit kär?
jag är kär!
hur många på din vännerlista har du hånglat med? vilken vännerlista? 
har du sett din bästa vän gråta?
ja.. det var så jobbigt att se..
vad åt du senast? en glass
har du varit med i en rättegång? nej...
är du polare med grannarna?
i öje, så typ ja
vilka språk pratar din mamma? svenska
vilka länder har du bott i?sverige
senaste piercingen? öronen.. om man nu kan kalla de för piercing
när åkte du bil i mer än 15 minuter senast? i lördags med älskling i fjällbonäs
har du täckt någons hus med toalettpapper? nej men skulle vilja :D
vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror? beror först på vilken bror du menar, och sen beror de på hur gammal du är
har du varit utomlands? ja de är klart
har du sett din bästa vän naken? hm.. nej
vilket är det bästa bröllopet du varit på? kjell å lenas
var är dina syskon just nu? hemma tror ja väl, sover.
vilken tid gick du upp imorse? halv elva tror ja att de var
vad står det i det fjärde smset i din inkorg? jo det har du (: ska ta å se filmen nu men vi hörs då du kommit fram :-) puss älskar dig
när var du riktigt sjuk senast? förra veckan, hade feber hela veckan :s
vem är den senaste kändisen du tog på? tog på? :p haha, jag kramade väl typ kevin borg i november senast :b
vad är din sämsta egenskap? att jag bryr mig för mycket
vad finns i din bakficka?
jag har ingen bakficka
vad gjorde du klockan 2 inatt? sov med världens bästa älskling
vad är det första du gör på morgonen? beror på vars jag har sovit.. men bland de första är väl att kolla klockan
vad ska du göra efter det här? sova,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

lämna gärna en liten kommentar här! :)
det gör mig väldigt glad!

reklam