söndag 18 april 2010

utan dig tappar fjärilarna i min mage, modet att flyga

underbara du
helgen har varit underbar, du gör alla mina helger underbara.
även om jag förstörde din nattsömn igår.. förlåt för det.

nu sitter jag i lägenheten i  öjebyn... och jag är inte taggad på skola imorgon..
men ändå.. jag har totalt 7 lektioner i veckan, så det ska nog gå bra, och snabbt :D
blir nog stan på onsdag för jag har bara en morgonlektion :)
tyvärr så blirde stan, ensam. :( BUHU. men de ska nog gå bra! :)
får iallafall fara hem på torsdag, för schemat är blankt på fredan :D
hehe, jaaja, kul att du läser min blogg, älskling så för din skull ska jag blogga mer =) iallafall på veckorna. för då har jag inget annat för mig ;/ på helgerna är jag upptagen med dig ;)
hehe, menmen, jag skulle bara slänga iväg ett inlägg, mest för din skull :)
jag älskar dig, oskar hoppas du vet hur mycket jag älskar dig.




M A T I L D A O S K A R

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

lämna gärna en liten kommentar här! :)
det gör mig väldigt glad!

reklam