lördag 17 april 2010

oskar, jag älskar dig så mycket att det gör ont

jag orkar inte skriva mina om-rubriker... har använt alla tre gånger.

finns det någon bättre än dig, oskar?! ALDRIG!
du är världens finaste.
tack för att du finns. jag är så jävla glad att jag träffade dig.
jag har många gånger ställt frågan till mig själv och mina vänner;
- hur tror du att mitt liv skulle ha sett ut om jag inte fått träffa oskar?
mitt svar och många av mina vänners svar blir;
- jag tror att du skulle vara ganska nere och ledsen.
och så är det verkligen.
oskar, fick mitt liv att lysa igen.
det finns ingen som du.
jag älskar dig så mycket, oskar

det finns inte nog mycke ord som beskriver min kärlek till dig


M A T I L D A O S K A R

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

lämna gärna en liten kommentar här! :)
det gör mig väldigt glad!

reklam