måndag 19 april 2010

utan dig finns risken att jag tappar andan

idag har det varit en ganska tråkig dag.. haft 120 minuters matte.. låter de lockande? nja.
hehe, imorgon är jag ledig hela förmiddan, för jag har inga lektioner :) känns väldigt skönt, att få sova ut ett tag =)
sen så har jag engelska och etologi :) ser faktiskt framemot etologin, de är min favoritkurs justnu iallafall :)

ja vet då inte vad ja ska göra ikväll.. funderar på att fara ut å gå, men de är inte så roligt att promenera själv.. ;s

jaja, nu är de bara 4 lektioner kvar för mig sen så får jag åka hem =) fan så skönt de känns :D
alltså på torsdag =) då får jag åka hem till älskling som jag saknar så mycket
och ändå har vi bara varit ifrån varann i ett dygn. usch så jobbigt det känns..
but honey, i'm coming home soon

nu ska jag kolla 2½ men och sen fika nå gott =) en macka eller liknande.

puss på världens bästa oskar, du är mitt allt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

lämna gärna en liten kommentar här! :)
det gör mig väldigt glad!

reklam