måndag 29 mars 2010

om olika listor

Favoritcafé: greya & kvartersbageriet
Favorittidning: härliga hund & frida
Bästa saken som händer i vinter: påsk, skoter & slalom.. + oskar<3
Favoritplagg i garderoben just nu: mina nya jeansleggings
Längd: på mig? 167
Vanligaste färgen på mina kläder: svart, grå och jeansblå
Mig själv med tre ord: jag är kär
Jag tränar: med hund
Höger- eller vänsterhänt: höger
Humör just nu: ont i knät, kääär!
Är det nåt du absolut inte äter: älgtestikel :o
Kläder just nu: jeansleggings, linne, underkläder
Vad sa du senast: hejdå
Fisk eller badkruka: badkruka
Spelar du nåt instrument: har gjort, men inte längre
Morgon- eller nattmänniska: morgon
Sparare eller slösare: slösare
Har du några homosexuella vänner: jag känner två, men de är som inte mina vänner
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: JA
Hur många barn vill du ha när du blir stor: typ 2
Vad ska barnet/barnen heta? vet inte riktigt
Bio eller promenad: båda
Är du kittlig: ja!
Rädd för insekter? ja!
Största svaghet: spindlar..
Det här är jag bra på: vet inte..
Bästa bok? syskonkärlek & 14 år till salu
Chips, morötter eller godis? godis
Pizza eller hamburgare? pizza
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? ohyes
Stökigt eller välstädat? stökigt
Gillar du att sjunga? ja
Anser du att du är stark? haha nää
Använder du knark? nej
Kaffe, te eller inget? te ibland
Har du en besatthet? nä vadå?
Vem är din bästa vän? hanna
Civilstånd: upptagen! <3

http://cabaoo.com/listboxen/?p=2&id=478

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

lämna gärna en liten kommentar här! :)
det gör mig väldigt glad!

reklam