måndag 29 mars 2010

om 15 frågor

1. Vädret utanför mitt fönster:
det är mulet, halvtråkigt å snö.. överallt :(

2. Lyssnar på just nu:
last days of summer - silverstein

3. Igår gick jag och lade mig:
somnade typ halv 2 :/

4. Idag vaknade jag:
7.15 steg jag upp

5. Jag har på mig:
jeansleggings, brunt linne, jack&jones-tröja (lila/svart)
och underkläder + tjocksockar
6. Senaste person som ringde mig:
pappa

7. Senaste person som jag ringde upp:
pappa

8. Senaste person som skickade sms till mig:
emelie

9. Senaste person som jag skickade sms till:
emelie

10. Senaste vän jag addade på Facebook:vet faktiskt inte

11. Som addade dig:vet inte det heller

12. Senaste person som mejlade mig:
facebook :b

13. Senaste sajt som jag kollade på:
facebook

14. Ska göra idag:
ska sitta här, äta, städastädastäda..

15. Bra eller dålig dag idag?
tråkig dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

lämna gärna en liten kommentar här! :)
det gör mig väldigt glad!

reklam