onsdag 31 mars 2010

om en till lista

jag har inte så mycket att skriva om egentligen.. :b hehe
men oskar kommer hem i eftermiddag :) jag längtar så mycket efter han och ändå har de bara gått 3 dagar sen vi sågs sist :> men jag hatar att sova ensam.. har dessutom sovit jättedåligt inatt.... usch så hemskt jobbigt...

meeen, här kommer en lista:

Det första du gör när du kommer till skolan? säger hej till den första jag möter och sen går jag till lektion
Vad heter dina djur (om du har något)? mitzi, hund :)
Vem är du kär i? är det inte redan självklart? ;) OSKAR!
Vad heter du? matilda
Hur lång är du? 167
Hur mycket väger du? nånstans mellan 55 och 60
Vem var du senast med av dina vänner? klassen
Vilken kille i din klass skulle du gärna bli ihop med? ingen alls! dessutom är de bara tjejer i min klass
Vad har väggarna i ditt rum för färg? en är fototapet, sen är resten vitt
Vad betyder LOL? lite och länge.. haha nä, men laugh out loud
Vilket ord säger du oftast? hihi
Cola eller Caffe? COLA
Stekt ap-hand eller Kokt Ank-näbb (vilket äter du, om du måste välja)? usch, inget!!
Vilket djur är sötast? HUND
Är det här roliga frågor? haha, njaa
Vem var du senast ihop med? är tillsammans med oskar!
Vad köpte du senast för klädesplagg? jeansleggings och linne
Om du skulle träffa någon du känner genom datan vem skulle det vara isfl? vet inte
Hur många kuddar har du i ditt rum? två
Är Jacob Black i Twilight snygg? han är okej. inget jag dreglar över
Om nej, varför? vet inte, de är bara så
Har du någon tavla på dig själv i ditt rum? ja faktiskt. en på mig och oskar
Vilken är din favorit blomma? ros tror jag.
Vilken film skulle du vilja leva i? ingen
vad betyder ordet puss för dig? ja, en puss?
Vad är klockan nu? för tidigt, 08:52
Är fjärilar vackra? ja, endel.. inte domdär vita.. dom är liksom äckliga
Vem i din mobil av dina kontakter är snyggast? oskar såklart!
Vilken musik lyssnar på oftast på? oskars musik ;)
Är vägguttag snygga? haha, nej?
Är din TV sexig? inte så mycket ;)
Om ja, varför? ...
Om nej, varför? jag brukar inte tänka så om saker
Har du drömmt om en HAJ någon gång? jo, jag tror det.
Vilken var din senast dröm? kommer faktiskt inte ihåg
Gillar du att fota? ja, det gör jag
Är skor viktiga? haha, ja?
Är Paris Hilton snygg? NEJ
Vilken smiley använder du oftast :o? (: & :b
Äger du ett par toffler? jo :) eller dunsockar
Är kattleksaker roliga? haha, bara om man kombinerar dom med en katt
Vad skulle du ändra på om du fick ändra på något i ditt förflutna? oj, det finns mycket.
Vilket ord är det vidrigaste du vet? jag stör mig mycket på LOL
Duschar du varje vecka? menja? :)
Har du en stor säng? inte hos pappa. men hos mamma har jag en dubbel:)
Om ja, får en Elefant rum i den? en pytteliten elefant i såna fall :)
Är du bra på engelska? ja ganska
Är du singel? NEJ
Isfl , varför? för att jag är tillsammans med världens bästa oskar!
Vad har du för dator? en emachines laptop
Äger du en mobil? haha ja, en samsung jet
Äger du en katt? nej..
Är du hemlig av dig? ibland, försöker vara ;b
Är du blyg? i början av något kan jag vara det, men det går över efter en stund
Vad tycker du om hästar? jag gillar hästar... men har tyckt bättre om dom förut.. har tappat det stora intresset jag hade en gång i tiden... faktiskt ganska tråkigt... :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

lämna gärna en liten kommentar här! :)
det gör mig väldigt glad!

reklam