söndag 28 mars 2010

om en underbar helg tillsammans med den jag älskar

i helgen har vi mest bara myst på! :)
igår(lördag) så for vi till gråträsk å bastade :) vi var; jag, oskar, ante, robin & lars, sen så kom det två till (:
trevligt var de iallafall!

sen när vi kommit hem, så for jag till mamma och hämtade duschgrejer å for sen till oskar å duschade.. mysigt var det, de kan jag lova!<3

meen, de var en jättebra helg, men nu ska jag snart fara å sätta mig på bussen till öjebyn, och i veckan ska jag ha med mig mitzi (: det kommer bli kul, å då behöver jag ju inte sova ensam som jag fruktat ;)

sen så får jag skjuts av emelie hem på onsdagmorgon å sen har vi PÅSKLOV!
vad händer för er i påsk?
för mig och oskar blir det gråträsk!
det kommer bli sjukt kul, och OJ vad jag längtar!

meenmen, nu ska jag packa å städa ihop mina grejer, vi hörs senare.. imorgon tillochmed!

puss,

2 kommentarer:

lämna gärna en liten kommentar här! :)
det gör mig väldigt glad!

reklam