måndag 1 juni 2009

om tiden..

.. som går så snabbt. helgen har bara rusat iväg. och det känns som att jag inte gjort nånting alls.
jag har hjälp till att flytta lite, sen lördagkväll var jag med hanna, hon lagade tacos och vi käkade och sånt. och söndag har jag flyttat lite mer, inrett mitt nya rum, grattat mamma på morsdag, sålt mina gerbiler och sånt ;p
jag var ju lite orolig för hur det skulle gå med gerbilerna och då hade jag så tur att en ringde i lördags och sa att hans son var intresserad. så mina småpojkar for till sitt nya hem idag.
känns lite konstigt men ändå ganska skönt. :)
och jag vet att dom kommer att få det bra i sitt nya hem :)
jaja, jag ska gå och lägga mig nu.. blir kanske att fara på stallet imorgon. är ju ledig! :D
menmen, vi hörs!
/m,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

lämna gärna en liten kommentar här! :)
det gör mig väldigt glad!

reklam