torsdag 28 maj 2009

om en vecka som går sakta

jaohja! veckan har gått väldigt segt, tråkigt och konstigt.. undra om det beror på det växlande vädret eller min onda rygg?
min onda rygg vill inte sluta göra ont. :(
jaja, förhoppningsvis så slutar det snart..
en annan sak, det blåser! riktigt mycket, och snart blåser vi nog bort. igår kväll lät det som om taket skulle lyfta. men som tur var så gjorde det inte det. :P
ska snart gå till rummet iallafall, för nu har vi slutat.
imorgon är det FREDAG, och det betyder att jag får åka hem, och det känns riktigt bra!
är ledig på måndag och fredag nästa vecka, så då blir det att jag åker till skolan på tisdagmorgon. för om jag skulle åka måndagkväll så tar det fyra timmar att åka hit, för då byts det buss i luleå. och det var jag faktiskt inte så sugen på! :o
men det blir bara härligt att stanna hemma till på tisdag! :)
sen då åker jag hem på torsdag! :)
ungefär bara 2 veckor kvar, helt sjukt vad tiden gått snabbt! jag menar, jag har redan gått ut första året!? :D
jaja, nu ska jag gå till rummet, ha det bäst!
vi hörs!
/m,

1 kommentar:

lämna gärna en liten kommentar här! :)
det gör mig väldigt glad!

reklam