tisdag 2 juni 2009

om en vecka som är väldigt givande

.. eller så inte!
jag åker hem imorgon igen, känns väldigt skönt..
men då steg jag upp klockan 6.00 imorse för att åka buss till skolan, och sen bara ha två lektioner, sen ska jag sova här en natt, sen har jag två lektioner, och sen åker jag hem!
hade jag vetat det så vet jag inte om jag hade farit hit, fast mina föräldrar skulle nog "tvinga" mig ändå..
jaja, skönt att komma hem mycket snabbare..
hm, mamma är i östersund i veckan, hon for dit i söndags, saknar henne.
pappa jobbar i umeå, kommer hem på torsdag, saknar han också.
sen saknar jag nemo, mitzi, sessan, diesel, foppa, wilma, med flera..
får träffa mitzi i helgen. blir lite svårt att träffa dom andra :(
menmen, nu ska jag snart gå å köpa juice!
har slutat för dagen nu.
vi hörs!
/m,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

lämna gärna en liten kommentar här! :)
det gör mig väldigt glad!

reklam