fredag 5 juni 2009

om en kort vecka

en väldigt kort vecka fick jag nu! skönt, det är då ett som är säkert.
schemat såg ut så att jag var ledig måndagen, så då åkte jag till skolan tisdag morgon.
när jag kom fram så skulle vi ha projekt och företagande där vi höll på med en projektrapport om företagspraktiken. och på den lektionen gjorde jag klart den, skönt! läraren sa att jag inte behövde komma på dom lektionerna som var kvar på terminen, så då blev ja ledig från den.
och vi skulle vara lediga hela fredagen, så på torsdagen var det bara en lektion som jag skulle ha, och det var 40 minuters matte, så jag tog ledigt från det och åkte hem onsdagseftermiddag! :p
då jag fick 1½ skoldagar på veckan :D hehe.
jaa, så igår (torsdag) så tog jag det mest bara lugnt, var ut med gabriella på samhället tidigare på dagen, sen skulle hon och jobba så jag gick och handlade för middagen. sen gick jag hem och såg tv, sen ut och gå med mitzi :) när jag kom hem från promenaden så hade pappa kommit hem från umeå =)
då hjälpte jag gabriella att laga maten, åt och sen körde jag iväg till stallet där jag skulle träffa hanna en stund..
påväg till stallet såg jag elin så jag stannade och pratade med henne en liten stund, riktigt trevligt, vi måste ju hitta på nånting snart! :)
ska på stallet vid tolv med elsa och ska rida lektion klockan 18, det behöver jag verkligen, det känner jag!
menmen, nu ska jag faktiskt gå och sova, så jag orkar upp lite tidigare imorgon!
ha det bäst, vi hörs!
/m,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

lämna gärna en liten kommentar här! :)
det gör mig väldigt glad!

reklam