söndag 28 juni 2009

om en shoppingtur..

yes! igår for jag och elin till skellefteå! trevligttrevligt!
det som blev handlat var en, väska, bh, klänning, armband, bok(bryta om). :)
jag ville verkligen hitta en fin väska eftersom att min förra började bli utnött.
så vi gick in på accent och hittade varsin väska. :)
min blev en stor svart pösig väska med två handtag, och det var rea på den, så den skulle ha kostat 349 kr, men jag betalade 199. :)
klänningen köpte jag på veromoda för 200 kr, boken på bokia, armbandet på glitter.
åså åt vi jättegod mat på en kinarestaurang men jag kommer inte ihåg vad den heter.
varsin barntallrik blev det! :) gött! :D




hehe. menmen, nu ska jag gå ut i det fina vädret, pappa och gabriella kommer till arvidsjaur idag en stund för att hämta båten och markus och jag.
så då åker vi till piteå havsbad och blir där en hel vecka. blir nog bussen hem på söndag då för mig. vet inte om dom andra ska stanna där :p
jaja, ha det bra!
vi hörs!
/m,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

lämna gärna en liten kommentar här! :)
det gör mig väldigt glad!

reklam