tisdag 30 juni 2009

om att vara tillbaka

i piteå på havsbadet! riktigt härligt, underbart väder, och ja - jag älskar det!
för två år sen var vi här och campade en vecka tror ja, och nu blir det en vecka.
en vecka i solen, vid havet, men en massa folk och mys!:D
och justja, hanna kommer kaaanske hit på lördag och stannar till på söndag då jag ändå ska hem med bussen för att jag börjar jobba på måndag, suck. ;)
jaja, får njuta medans man kan.
igår for jag och gabriella på stan, och shoppade, fast för mig blev det bara leggings, och för henne blev det myycket kläder ;D
hehehe.
idag har jag då badat i havet, sköööönt! inte så jättevarmt men det var bra ändå, och det blåste lite, men de fläktade skönt!
jaja, men nu ska jag väl gå ut och hitta på nå roligt, men vet inte riktigt vad, det är nästan för varmt för att vara ute ;p
menmen, vi hörs!
/m,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

lämna gärna en liten kommentar här! :)
det gör mig väldigt glad!

reklam