torsdag 25 juni 2009

om att snart har jobbat färdigt

yes! nu har jag snart jobbat färdigt mina två veckor åt kommunen, sen är jag ledig en vecka sen blir de jobb igen.
tyvärr har det inte blivit mycket bloggande, dels för att jag gått å lagt mig ganska tidigt och inte hunnit spendera tid åt datorn, å dels för att ja känt att jag inte haft nånting att skriva om.
menmen, i midsommar for jag till stugan med pappa, gabriella, markus, edvin och mitzi :)
midsommardagen for vi till skorrejaur där farmor och dick har stugan, dit kom även donald, lisa och karin :) så vi åt middag där, grabbarna for och fiskade, och jag tillbringade min tid till hundarna, mitzi, tanja och ali :)
sen for vi hem söndag och måndag var det dags för mer jobb.
menmen, till veckan vet jag inte riktigt hur det blir. lär märka ;p är då ledig iallafall, och om jag ska vara hemma så är det bara att ni hör av er!
justja, har planterat idag! och gud så varmt det var idag, vi plantade i ungefär 4 timmar, faktiskt så gick tiden riktigt ovanligt fort. :p hehe
jaja, nu ska jag gå å käka!
far till mamma och janne ikväll.
vi hörs!
/m,

1 kommentar:

lämna gärna en liten kommentar här! :)
det gör mig väldigt glad!

reklam