måndag 8 juni 2009

om ännu en kort vecka

hehe, nu är det måndag, och sista veckan på terminen.. blir inte mycket gjort i veckan heller, för jag är ledig tisdag och onsdag, så då blir det för mig att åka hem imorgon, och komma tillbaka hit torsdagmorgon, för då är det avslutningsaktivitet och sen kommer mamma och janne hit och hämtar mig + alla saker ur mitt rum här på elevhemmet.
känns skönt att en termin är över och att det bara är två år kvar med skola. :D
vääldigt skönt må ja säga!
jaja, jag måste gå och städa ur rummet nu. och sen få det besiktat.
menmen, jag ska då vara med elinf imorgon när jag kommer hem, det var längesen jag träffade henne så nu känns det som att det är på tiden :)
hehe, jaja, vi hörs senare!
/m,

2 kommentarer:

  1. Ja, härligt med sommar, eller hur? Kram/mamma

    SvaraRadera
  2. väldigt härligt, mamma :) kram

    SvaraRadera

lämna gärna en liten kommentar här! :)
det gör mig väldigt glad!

reklam