onsdag 17 juni 2009

om att jobba

yes, det är vad jag spenderar min dagar till - att jobba med parkarbete. inte det roligaste som finns, men det funkar, ja menar, ja överlever ju ;)
hehe. idag har vi plockat kvistar och ris brevid stallet där som ska göra en ridbana :)
imorgon är det sista dagen på veckan eftersom fredan går bort till midsommar.
sen återstår det en vecka efter det..
menmen, igår träffade jag hanna en stund på stallet, hon skulle gå ut med graphit vid vägen så då följde jag med.
hinner inte träffa henne så mycket nu, för vi båda jobbar på dagen. och är trötta på kvällen. eller så är det annat som måste göras.
jaja, jag ska tvärfara till pappa och hälsa på nu. vi ska till stugan i helgen :)
vi hörs!
/m,

2 kommentarer:

  1. Hej Snygging! Hoppas allt är bra med dig och att du njuter av sommarlovt omän du nu måste jobba hehe. Du slipper ju plugga iallafall. Ha en tre´vlig midsommar gumman och sköt om dig. Kram Sofia

    SvaraRadera
  2. Hej mitt hjärta, längtar efter dig och Macke!
    Glad midsommar=)
    Kram/mamma

    SvaraRadera

lämna gärna en liten kommentar här! :)
det gör mig väldigt glad!

reklam