lördag 13 juni 2009

om att ha sommarlov

ja! nu är det äntligen sommarlov, som jag längtat efter så länge.. men konstigt nog så känns det inte alls som sommarlov nu. eftersom att avslutningen var så annars än vad man brukar ha.
skolavslutningar, så är det vanligast att man klär sig i dom finaste kläderna man har, sätter upp håret, går till kyrkan i det underbara vädret, och lyssnar på prästens tråkiga prat, sen går man ut och får rosor.
iår, så blev det så att jag och resten av klassen satte på sig sina vardagliga kläder, gick ut i regnet, hade några lekar och en tipsrunda. sen satt vi i regnet och serverades väldigt god grillad mat.
det blev som vilken grandag somhelst. inte så vanligt, god mat var de, men det kändes inte normalt.
jag fick istället igår fredan, gå till kyrkan 2 gånger för att först kolla ebbas avslutning, och sen markus, jespers och hannas. och prästen pratade om samma sak båda gångerna, så det blev lite långrandigt. ;)
jaja, igårkväll så for jag ut med hanna och några, träffade lite folk, och for hem ungefär 2.
och ikväll blir det att sova på stallet med hanna, :) sen på söndagmorgon ska vi ut och rida ett gäng :D blir jätteroligt!
jaja, nu ska jag kolla rasmus på luffen som går på fyran :D
hehe. vi hörs!
/m,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

lämna gärna en liten kommentar här! :)
det gör mig väldigt glad!

reklam