onsdag 27 maj 2009

om att få...

.. überbra omdömen från apu:n! :D
min mentor delade ut dom idag på morgonen! och då hade jag fått både mvg i engagemang och företagsamhet, och mvg i ordning och uppträdande!
sen hade hon skrivit ett allmänt omdöme där det stod: bra hand med hästarna och lätt att arbeta tillsammans med. :)
glad blev jag!
jaja, har glömt berätta för mamma när jag pratar med henne i telefon, så när jag kommer ihåg det så skriver jag det här:
jag har fått jätteont i ryggen! och jag vet inte vad jag har gjort.. det enda lite ansträngande jag gjort förra helgen, var att rida. men jag ramlade ju inte av eller nånting. har haft ont sen i söndags. har bara glömt bort att berätta.
shit alltså. men jag hoppas det går över av sig själv, får ta det lite lugnt nu domhär dagarna.
menmen, nu har jag inte så mycket att berätta, har snart rast.
vi hörs!
/m,

2 kommentarer:

  1. Bra Matilda, roligt att få bra omdömen!!!
    Synd det där med ryggen, hoppas att det går över.

    SvaraRadera
  2. Vad duktig du har varit! Jätte kul med bra betyg. Kram

    SvaraRadera

lämna gärna en liten kommentar här! :)
det gör mig väldigt glad!

reklam