måndag 25 maj 2009

om att älska

dagarna som jag umgås med hanna! vi har alltid lika kul, och hittar alltid på en massa att göra!
hanna är liksom bäst!
igår var vi ute och red igen, for till stallet klockan 8, och for ut och red vid 9.
for ut i skogen, både vi och ponnysarna fick ett riktigt motionspass! underbart kul! :D galopperade för det mesta, och hoppade några hinder i skogen också - och jag som är så väldigt rädd för att hoppa. men jag är inte alls lika rädd när jag rider caprice som på andra hästar.
jag känner mig trygg på henne. det blir sååååå roligt! :D jag tror att jag ska börja hoppa mer och mer med henne nu. kanske börjar till helgen redan, för då skulle typ hanna hoppa, så jag ska höra om jag kan få vara med. :)
läängtar riktigt mycket!
igår hade jag ett smile on my face hela uteritten, kunde inte sluta le, för jag hade jättekul! :D och vi hade väldigt bra väder också! :D
jaja, nu ska jag strax gå på lunch.
ha det bra!
vi hörs!
/m,

1 kommentar:

  1. Jag blir glad när jag läser din blogg!!!
    Puss på dig mitt stora hjärta/mamma

    SvaraRadera

lämna gärna en liten kommentar här! :)
det gör mig väldigt glad!

reklam