lördag 23 maj 2009

om att skratta åt regnet

igår var jag och hanna ute och red, vi red till vattenverket, och galopperade efter grusvägen bakomdär, ner till sjön!
både vi och hästarna älskade varje minut av den uteritten!
den var underbart!
men sen påväg hem började det dugga lite, men det tyckte vi bara att var roligt!
sen började det regna mer, och sen sa jag att det var iallafall bra att det inte haglade - och då började det hagla, sen ännu större kulor! sen ska jag att det bara var ett såntdär sommar regn som slutar efter tio minuter, och då började det att regna ännu mer!
så vi var dyngsura men skrattade hur mycket som helst!
vi fick trava och galoppera hem! :D hästarna ville verkligen hem! det syntes när vi hade passerat dollar ;)
underbart!
men vi måste lära oss att inte säga så mycket ;) saker blir inte alltid som man tänkt sig :D
haha, jaja, nu ska jag iallafall hoppa i duschen, sen ska jag äta och sen blir det ut med hanna!
och imorgon ska vi rida igen, men då blir det ut i skogen, och då förhoppningsvis är det bra väder! justja! ja skulle ju inte säga nåt! :D
menmen, vi hörs!
/m,

2 kommentarer:

  1. Vad roligt ni verkar ha, kul att läsa dina inlägg Matilda//mamma

    SvaraRadera
  2. haha.. nog allt hade vi kul!
    det blev juh trots allt bra väder dag! :D<3
    // Többe!

    SvaraRadera

lämna gärna en liten kommentar här! :)
det gör mig väldigt glad!

reklam