lördag 25 april 2009

om denna dag

idag, vaknade jag ungefär 9.30, det var iallafall då jag steg upp ur sängen och hamnade framför teven, med datorn på bordet - som vanligt..
sen ungefär vid 12-tiden så for jag och hämtade elsa sen for vi till stallet.
elsa skulle rida ut med bella, och jag hade så väldigt ont i fötterna igår så jag knappt kunde gå, så jag ville inte överanstränga som idag. så vi ringde till anna och frågade om jag kunde få motionera någon häst, och då fick jag välja vem jag ville, så det blev caprice.. kanske lite förvånande, men det är mest för att vi skulle rida vid vägen och nea kan vara lite skvättig, och bella också, så då behövdes det en lite lugnare häst, och jag red mer än gärna caprice - hon är ju så underbart söt!
vi gjorde i ordning ponnysarna och sen bestämde vi oss för att rida till vattenverket, som ligger ganska långt efter en väg som heter ringelleden.
det var bra väder idag, allt hade varit perfekt om det inte blåst som det gjorde.
vi red till vattenverket i det perfekta vädret, och sen travade vi en liten bit efter en grusväg bakom därna.
riktigt, riktigt roligt var det, och jag vill göra om det igen ;)
haha. jaja, nu sitter jag och ser en film som heter american dreamz, typ en komedi, som jag inte vet vad den handlar om ;>
menmen, ska kolla på den nu..
så vi hörs!
/m,

1 kommentar:

  1. är du i arvidsjaur den här veckan också?=) puss!

    SvaraRadera

lämna gärna en liten kommentar här! :)
det gör mig väldigt glad!

reklam