onsdag 22 april 2009

om att få en idé!

jepp, nu har jag tänkt tjäna pengar! jag tänker tyvärr inte berätta vad det är jag ska sälja, för jag är tyvärr rädd att någon ska sno min idé, och det hade varit obra! ;)
kan säga att dom är behändiga, och fräääna :D
menmen, nu har jag varit på stallet i tre dagar, det är kul, men jag önskar att det fanns mer att göra =) imorse fick jag börja klockan 7 för att lastbilar med betong skulle komma klockan 8, och vi var tvungna att få ut hästarna innan det. det gick bra, dagen gick lite segare. men jag var allmänt trött och hade väldigt ont i mina fötter.. okej, nu lät jag riktigt negativ, men det går över.. man har sina dåliga dagar ;)
i helgen blir det bara jag, gabriella och edvin hemma + mitzi. pappa far och jobbar och mamma + familj far till tärna med jesper =)
jaja, ska kolla grey's anatomy nu!
vi hörs!
/m,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

lämna gärna en liten kommentar här! :)
det gör mig väldigt glad!

reklam