måndag 4 maj 2009

om att komma hem

efter en långhelg i tänndalen.
jag har inte haft möjlighet att skriva blogg så därför skriver jag när jag kommit hem istället.
jaja, onsdag, fick jag sluta tidigare från praktiken på stallet och det bar iväg ungefär 12.30 i husbil - 70 mil till jämtland.
efter en lång resa så kommer vi fram ungefär 23.00, bäddar sängarna och äter lite kvällsfika, sen lägger jag mig och ser en film - som blir till två och en halv, så jag somnar runt halv 4 på natten ;). stiger upp vid 9.00 och far till slalombacken, där har jag tillbringat mina 3 dagar av helgen - SKÖNT!
suttit i solen och glassat, mamma köpte mig en väldigt snygg tröja som jag blev helt kär i!
och jag är nog den enda i arvidsjaur som har en sån tröja! för dom går bara att köpa i funäsdalen :D
jag har haft 3-4 underbara dagar!
tack mamma och janne med flera! :D
nu ska jag gå till rummet.
vi hörs!
/m,

1 kommentar:

  1. Vad bra att du är nöjd med helgen Matilda. jag är jätteglad att du följde till Tänndalen och stod ut med lååånga dagar i slalombacken!!!
    Puss på dig!!!

    SvaraRadera

lämna gärna en liten kommentar här! :)
det gör mig väldigt glad!

reklam