lördag 4 april 2009

om att vara glömsk

igår, var de fredag, och sista dagen på den skolveckan vecka 14.
pappa kom och hämtade mig igår, för jag hade utvecklingssamtal igår, så jag packade ihop allt det jag skulle ha med mig; hästkläderna eftersom att dom inte används, "saken" som inte kan nämnas för att gabriella inte får veta vad de är, gerbilerna för att dom ska vara hemma över påsk, och sängkläder + handdukar som ska tvättas, och min handväska, där jag hade börsen, en bok och mitt headset.
så då gick vi på samtalet, och när det var klart så packade vi ihop alla saker (trodde jag) och så bar det iväg.
när vi hade kommit hem och jag skulle packa ut alla saker, så blev ja lite fundersam - vars har jag min handväska? - panik!
letade igenom hela bilen + all packning, ingen väska.
jag hade glömt den, i hallen på elevhemmet. - usch vad arg jag blev, på mig själv.
menmen, jag ringde en tjej på elevhemmet och bad henne ställa in väskan i ett skåp, så då är de ju ganska lugnt :)
jaja, ikväll blir det bara att ta de lugnt, skriver nog ett till inlägg senare om kursen =)
vi hörs!
/m,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

lämna gärna en liten kommentar här! :)
det gör mig väldigt glad!

reklam