onsdag 8 april 2009

om att få lov

justde! idag får vi lov! gud så underbart skönt, och då får jag vara hemma i 3 ½ vecka! förstår ni så underbart skönt det blir? för då får jag lov idag, och sen har vi en veckas lov, sen vecka 17-18 har vi APU - prao! :D
ska vara på stallet då, så det ser jag som lov..
jaja, idag när jag kommer hem ska jag inte packa upp så mycket, för då ska vi till stugan, men jag funderar på om jag ska stanna hemma till på torsdag, för gabriella ska typ jobba ändå, så då sover jag hemma till på torsdag, och åker med henne sen till stugan.. för jag hade tänkt träffa hanna litegrann ikväll, det behöver jag!
och justja, jag har inte varit inne på datorn på ett tag så därför är det inte uppdaterat, bara så ni vet.
ska försöka att uppdatera så mycket ja kan när jag är hemma..
hör gärna av er om ni vill hitta på nånting under lovet, har inte så mycket inplanerat.
jaja, nu ska jag strax gå..
vi hörs!
/m,

1 kommentar:

lämna gärna en liten kommentar här! :)
det gör mig väldigt glad!

reklam