onsdag 1 april 2009

om att leka höna

idag, skulle lisa och kolla på en lägenhet, så jag följde med henne direkt efter middagen, stressade lite, för att vi skulle vara där klockan 17, och vi började gå kvart i. ;p madde och johanna följde också med.
lisa sa vilken gata det var, och vilket hus.. vi hittade gatan, men huset. ;p nä! det var hus nummer 3, och dom enda vi hittade var 4, 6, 5 & 45 ;)
så tillslut efter att vi sprungit runt som hönor mellan olika hus och byggnader + att vi frågat tre personer, så bestämde sig lisa för att ringa till han som äger lägenheten, även om det skulle bli riktigt pinsamt. så hon ringde, han skrattade åt henne, och sen hittade vi dit. vi hade alltså missat att kolla ett hus! :D
hon kollade lägenheten, och den var riktigt stor! tur att jag fått en redan, så jag slipper oroa mig för att springa runt och titta på en massa :)
jaja, har sett filmen taken, och det var min kusin stefan som tipsade om den och sa att den var superbra! och jag måste säga att han hade rätt! den var riktigt riktigt bra dendär filmen! jag ska nog se om den i helgen! ni måste se den! så sevärd :D
menmen, nu ska jag strax gå tillbaka till elevhemmet..
jaja, bara 1 ½ dagar kvar, sen får jag åka hem med pappa!
vi hörs!
/m,

1 kommentar:

  1. Hej snygging!
    Hoppas att vi hinner ses under helgen fastän ni ska åka till stugan.
    Puss & Kram/mamma

    SvaraRadera

lämna gärna en liten kommentar här! :)
det gör mig väldigt glad!

reklam