tisdag 31 mars 2009

om att skratta till en film

jag håller på att se "YES MAN" nu! och den är riktigt kul, jag håller på att skratta ihjäl mig! och jag bor ju inte själv i huset, så folk måste ju tro att ja är helt korkad som sitter och skrattar för mig själv, men dom skulle bara veta! ;D
jaja, idag skulle vi ha LH (lantbrukets husdjur) hela förmiddan, men läraren var sjuk och vikarien sa att vi fick välja själv, om vi ville hjälpa till med rutinerna eller om vi ville gå.. och vi gick, eftersom att jag och lisa var i laggårn hela förmiddan igår, och ingen annan var där, så kände vi att vi inte ville vara i laggårn idag igen.
och sen var det lunch, där vi fick jättegod stekt lax med jättegod romsås. och sen skulle vi ha traktor, men eftersom att vi körde igår så hade vi teori, och då fick vi välja mellan att göra frågorna som vi fick där eller hemma, så jag ska göra dom hemma istället :)
nu ska jag gå och kolla film.
jag längtar hem! men nu är det bara ungefär 2½ dag kvar! :D
vi hörs!
/m,

1 kommentar:

  1. Hej gumman!
    Hoppas att du inte glömmer frågorna mitt i filmtittandet...=)
    Puss o Kram, längtar efter dig med.
    //Mamma

    SvaraRadera

lämna gärna en liten kommentar här! :)
det gör mig väldigt glad!

reklam