fredag 6 mars 2009

om sista helgen på lovet

nu, är det sista helgen på lovet.. känns ganska tråkigt, men jag längtar efter kompisarna på skolan :)
idag, har jag inte alls gjort så mycket, varit med pappa och edvin en hel dag..
så jag vaknade ungefär klockan 10, och steg upp, fikade och gick och klädde mig. gabriella jobbade, och markus var hon en kompis, så det var bara jag, pappa och edvin hemma.
vi for först på busstation där pappa fyllde på mitt busskort, sen for vi till fjällbonäs och hämtade spån till mina gerbiler. sen efter det for vi och raggade på samhället ett tag, upp till vittjåkk bara för att kolla, mamma ringde, sen skjutsade pappa hem mig för att jag blev så åksjuk :( , sen kom dom hem, + gabriella som slutat jobba.
sen åt ja en mikropizza och sen for jag till stallet för att kolla när lena red, gud så duktig hon var! :D
lena skjutsade hem mig och då blev det att duscha mitzi före jag duschade själv, hon är inte så speciellt förtjust i att bada, men hon hade inte så mycket till val :p


jaja, imorgon blir det att fara till arjeplog på marknad :)

jag saknar dig redan mamma!<3
vi hörs!
/m,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

lämna gärna en liten kommentar här! :)
det gör mig väldigt glad!

reklam