lördag 7 mars 2009

om det tjugonde inlägget

nu har jag faktiskt skrivit 20 inlägg, inte dåligt för en tjej som inte alls brukar uppdatera.. men nu har jag uppdaterat varje dag!
jaja, idag, har jag varit i arjeplog på marknaden med pappa, gabriella, markus och edvin :)
fanns inte så mycket att se där, men vi for mest dit för att gabriellas farmor fyllde 92 år.
men dom köpte iallafall fisk. riktigt god! :D
menmen, imorgon blir det att köra skoter med pappa. och sen hälsa på mamma en stund, sen blir det att sätta sig på bussen till öjebyn.. jag längtar inte till skolan, men längtar till några personer på skolan :) så det ska bli kul att prata med dom efter lovet och höra vad dom gjort..
menmen, nu har jag inte mycket mer att skriva.

vi hörs!
/m,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

lämna gärna en liten kommentar här! :)
det gör mig väldigt glad!

reklam