torsdag 5 mars 2009

om en snygg bil

oj, oj, oj! såg så snygg bil på samhället när jag var med matilda idag. visst har jag rätt?






jaja, iallafall, jag vaknade ungefär 12.20, och sen pratade jag med matilda och sen for jag på greya med henne och fikade lite. efter det for vi ut på samhället ett tag, och gud så mycket bilar det var ute! man kunde tro att de var fredag istället för torsdag, konstigt.. undra om de var nå speciellt ute? menmen, sen gick vi förbi ica där "snygg-bilen" stod.. för vi hade liksom sett att dom delade ut "monster"-drickor till alla som gick förbi, så när vi gick förbi fick vi varsin :)) matilda gav sin till jocke som var på lan på medan, jag drack upp min själv :) , god var den, men nog blev ja lite less. :p

haha..jaja, nu har jag inte så mycket att skriva om längre, har då farit till pappa nu och ska vara här resten av lovet! ska kanske till arjeplog på lördag där det är marknad, blir inte att handla för mig, men ska iallafall följa med!

vi hörs!

/m,

1 kommentar:

lämna gärna en liten kommentar här! :)
det gör mig väldigt glad!

reklam