torsdag 5 mars 2009

om the beginning

nu har äntligen kevins skiva kommit ut! gud så kul att äntligen få höra låtarna på skivan, och kunna sjunga med (a) eftersom att texterna fanns med i häftet i skivfodralet :)
har varit med hanna idag på dagen och kände mig tvungen att köpa ben&jerry´s glass idag igen.. :$
och det är "half baked" som är godast, den innehåller brownie-bitar och kakdeg med choklad&vaniljgräddglass :D MUMS!


för man kan ju bli lite osäker när man ska köpa glassen för första gången, typ, vilken man ska ta, och tänk om man köper en, och den är äcklig? så därför föreslår jag half baked. :D jaja, sen ikväll, har jag varit med matilda, vi satt hos henne, lekte med hennes kisse, och lyssna på musik + att vi halvsåg tv, och bara pratade.. var ett tag sen sist :)) kom hem, såg liite jönssonligan med ebba, fanny och markus. sen nu ligger jag här ;>

men vi hörs!

/m,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

lämna gärna en liten kommentar här! :)
det gör mig väldigt glad!

reklam