måndag 9 mars 2009

om att leta lägenhet

äntligen! är det igång att kolla om lägenhet! mina föräldrar är såå bra! =)

jaja, idag, hade vi matte på morgonen, jag förstår inte varför dom alltid sätter matte på mornar, speciellt på måndagmornar!? ;)
och nu, direkt efter lovet.. jaja, dom tänker inte riktigt ^^,
menmen, efter det hade vi svenska, var ändå ganska kul, för vi ska börja skriva noveller å sådär, jag tycker det är kul, men det som är svårt är att komma på vad man ska skriva om.. inte alltid så lätt att komma på bra saker.
men jag ska försöka leta inspiration någonstans. ;)
efter svenskan hade vi APU på skolan i laggårn, det var kul, men var inte speciellt pepp på det, som jag brukar vara, men det kändes bättre efteråt, fick sluta lite tidigare för att vi hade jobbat in rasten och för att vi jobbat så bra, sa Ann.

när vi hade fått sluta så gick jag till rummet och satte i en skumtoning och lät den sitta i tjugo minuter, sen gick jag å duscha, sen käka och sen och handla :)
nu sitter jag hääära!
menmen, vi hörs!
/m.,

3 kommentarer:

  1. Hur gick det med skumtoningen, blev det bra?

    SvaraRadera
  2. det gick bra! :)

    SvaraRadera
  3. Hej hjärtat, hoppas att du har det bra!!!
    Puss/mamma

    SvaraRadera

lämna gärna en liten kommentar här! :)
det gör mig väldigt glad!

reklam