tisdag 3 mars 2009

om att få träffa elin och nemo

ja, igår ringde elin g, och frågade om ja ville sova över hos henne, och de ville ja ju ;D så ja packade ihop nå småsaker åså gick ja dit.
vi pratade lite, träffade maja en stund, å sen åt vi + att vi gick å sussa. fast elin somnade typ inte förrän 3 eller 4 ;) haha, men kul vare :p
sen idag, vaknade vi typ 10, gick och köpte glass på ica, såndär ben & jerry´s - megagod! :D (men dyr.)

jaja, sen gick vi tillbaka hem till henne, åt glass och såg film.. tittade på never back down! så sevärd! blev helt kär i filmen :D
se den!
efter den var slut, satte vi igång white chicks, riktigt kul film! :D
sen gick vi ut med beda, hennes hund.. då hade vi släppt lös beda, för ja klättrade upp i en snöhög med henne.. då såg elin att de kom nån med hund, så hon gick för att koppla beda igen..
då såg ja att hunden, var nemo.
jag blev nästan förstörd men glad på samma gång..
jag sa: hej, nemo, och hej. jag hade nemo innan er, då kom han (kuno) fram till oss, jag satte mig på knä och han sprang fram till mig. jag kramade om han i ungefär 5 sekunder, men det var som att han inte kände igen mig.. och det tog riktigt hårt på mig.. jag kände, att det var nog bättre om jag inte träffat han idag..

varför kände han inte igen mig? glömmer hundar så snabbt?
sen sa jag: ja, ska ni gå nu, nemo?
han sa hejdå och sen gick dom.


såg efter dom en lång stund, tänkte, att nu ska jag inte börja gråta, inte inför elin..
men fick klumpen i halsen..

ja menar, nemo är/var min bästa vän, och han kände inte igen mig.. han är glad i alla människor.. jag var väl som en vanlig människa.


jaja, ska försöka bli glad igen..



tack elin, för en rolig dag. ;)

ska vara med hanna idag :p



vi hörs!

/m,


1 kommentar:

  1. Förstår att det känns ledsamt men du vet ju att han är glad och har det bra, annars kanske han hade gnällt och velat följa dig. Jag tror säkert att han kände igen dig...
    Puss/mamma

    SvaraRadera

lämna gärna en liten kommentar här! :)
det gör mig väldigt glad!

reklam