tisdag 10 mars 2009

om en tisdag

idag har det bara varit en segis dag.. ;p
dagen började med svenska, läste två, ganska bra, noveller.. efter det hade vi matte, i 80 minuter.. jag tycker det är lite för långa lektioner, men jaja.. :)
sen hade vi lunch, där det var fiskgratäng, faktiskt riktigt gott! och sen hade vi gympa där vi spelade volleyboll, sen rast och sen började vi med en ny kurs - projekt & företagande - eftersom att jag haft några pf lektioner när jag gick häst, så vet ja att de är tråkigt. men jag tror ändå att det kan blir roligare med denhär läraren, även om hon är ganska sur.. ;)

jaja, ikväll ska jag och johanna gå ut å gå, och se om man kan hitta dit lägenheterna ligger, som vi kollat på, på internet :)
efter de, ska jag nog bara se nå tv eller film och sen sova! :)
men vi hörs!
/m,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

lämna gärna en liten kommentar här! :)
det gör mig väldigt glad!

reklam