måndag 2 mars 2009

om att ha tråkigt en lovdag

jag har inte gjort nånting idag, bara haft megatråkigt, var inte så kul väder idag, så man kunde inte riktigt göra så mycket.. jag gick till konsum och köpte råttmat, sen tvärt till affärn och hälsade på gabriella och edvin :)
sen gick ja hem, för jag ska gå med maten nu, :)
sen när jag kom hem, så satte jag mig och såg film, jag såg "the horse whisperer", se den! så underbart bra! :D den handlar om en tjej som heter grace och hon är ute och rider med sin bästa vän, och under ritten så dör hennes bästis, och grace's häst blir både mentalt skadad. men nu vill jag inte berätta mer om den, se den, ni kommer inte ångra er!



men nu ska jag gå hem till pappa, gab och edvin :)

imorgon blir det att vara med elin g, länge sen sist :D



vi hörs!

/m,



1 kommentar:

  1. Hej Matilda !
    Jättekul att läsa din blogg.
    Nu har jag en blogg.Kolla in den.
    www.gabriellaeklund.blogg.se
    kram Gabriella

    SvaraRadera

lämna gärna en liten kommentar här! :)
det gör mig väldigt glad!

reklam