tisdag 17 februari 2009

om en tisdag

ja, idag, händer det inte alls så mycket, som vanligt.
jag hade naturkunskap på morgonen, där vi såg några filmklipp som vi sedan analyserade. vi pratade om "fysik i filmer". ganska kul faktiskt. trodde inte att ja skulle tycka att de var kul, menvisst. :)
nu har jag arbetsliv, där vi ska skriva ett personligt brev till våra APU-handledare, men jag vet ju inte vad ja ska skriva, eftersom att jag ska vara på stallet, och där känner ju alla mig. :/ blir lite konstigt. folk säger att ja ska skriva ändå och skriva som om jag inte kände dom. men då blir det ju bara pinsamt.
jaja, börjar vara lite hungrig nu, och längtar till lunchen, det skulle typ vara fiskpinnar :) så det är ju gott :)

efter lunch, då ska jag ha byggskit som jag kallar det. men egentligen heter det byggunderhåll. men det är inte ett underhåll, helt tvärtom.
tråkigt, jag står inte ut!
i tre timmar ska vi vara nere i maskinhallen, och bygga.. jag tror att vi skulle gjuta idag ;p
lite fränt.

jaja, nu måste jag skriva mitt personliga brev!

ha de bra!
/m,

1 kommentar:

  1. Hej Matilda! Kul att du uppdaterar. Tror att du kan skriva ett bra brev, du kan ju skiriva om att du ser fram emot att träffa om igen och att du hoppas att du kan vara till hjälp och nytta för dom...

    Kom ihåg att all kunskap är bra att ha och lätt att bära även om vissa lektioner känns lite tråkiga. Tänk och skriv positivt=) Puss

    SvaraRadera

lämna gärna en liten kommentar här! :)
det gör mig väldigt glad!

reklam